Contact

Wij staan klaar voor u, neem contact op via de gegevens hieronder of via het contactformulier.

Adres

Van Dusseldorpstraat 9
4461 LT Goes
Zeeland

Openingstijden

Ma-Do 08:00 – 16:30
Vr. 08:00 – 12:00
Za-Zo Gesloten

Contactformulier

Vul het contactformulier in  en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Belangrijke Informatie

Vergoeding

Onze zorg wordt vergoed vanuit de gemeente. Een goedkeuring vanuit de gemeente kan door middel van overleg met de gemeente, via een verwijzing van een jeugdbeschermer of via een verwijzing van de huisarts. Op het moment dat iemand wordt aangemeld kijken we altijd op welke manier we de gemeente informeren.

Wij zijn niet gecontracteerd om via andere wegen dan de jeugdwet onze zorg aan te bieden.

Met verlengde jeugdzorg is het mogelijk om ook na je 18e zorg bij ons te krijgen. Dit kan alleen als je voordat je 18 werd ook al zorg via de jeugdwet ontving.

Nieuwe cliënten

Als je iemand of jezelf wilt aanmelden bij Incluzo stuur dan een mail naar aanmeldingen@incluzo.nl of vul ons contactformulier in.

De actuele wachtlijst kunt u hier bekijken. U kunt hier per organisatie zoeken wat de actuele wachttijden zijn.

Noodgevallen

Probeer contact op te nemen met je behandelaar of begeleider. Zijn zij niet bereikbaar maar heb je toch een dringende vraag die niet kan wachten? Dan kan je bellen naar 0113 794067, je wordt dan te woord gestaan door een medewerker en dan kijken we samen hoe we jou kunnen helpen.

Meestal zijn behandelaren of begeleiders na kantoortijden niet meer bereikbaar tenzij anders afgesproken. Maar soms is het wel crisis thuis en wil je toch iemand spreken. Ook buiten kantoortijd kan je bellen naar 0113 794067, je krijgt dan iemand aan de lijn die je te woord staat en uitleg geeft welke stappen je verder kan nemen.

Is het niet voldoende om iemand van Incluzo te spreken? Dan kan je bellen naar de provinciale crisisdienst Zeeland via 085-4833129. Je kan bij het bellen van dat nummer kiezen voor Juvent of Emergis, dus voor pedagogische crisis of psychische crisis.

Let op: het gaat wel om een echte crisis; als het kan wachten tot de volgende dag dan vragen we aan je om de volgende dag te bellen.

Vertrouwelijkheid

Bekijk hier onze privacy verklaring

Algemene voorwaarden kunt u hier lezen

Ik heb een klacht, wat nu?

De medewerkers van Incluzo zetten zich allen in om de beste zorg te bieden. Toch is het mogelijk dat cliënten niet tevreden zijn over de door ons geboden zorg. Zo kan iemand bijvoorbeeld een klacht hebben over de manier waarop een medewerker met hem of haar omgaat. Of waren er van tevoren andere verwachtingen over de zorg en is het vervolgens heel anders gelopen. We raden onze cliënten aan daar niet mee rond te blijven lopen maar hun klachten te melden.

Hieronder informeren we graag over hoe dat kan.

Wij maken onderscheid tussen: klachtopvang en klachtbemiddeling/behandeling door een klachtenfunctionaris of de klachtencommissie.

Klachtopvang

U meldt en bespreekt de klacht met de medewerker op wie de klacht betrekking heeft of zijn/haar leidinggevende. Voor uzelf kan het goed zijn hierbij het volgende in gedachten te houden:
– reageer zo snel mogelijk;
– wanneer het iets is dat niet snel kan worden afgedaan: vraag een gesprek aan; probeer eventueel al van te voren de klacht kort en krachtig op papier te zetten en aan ons te overhandigen;
– probeer te bedenken wat u met het gesprek wilt bereiken;
– u kunt altijd iemand meenemen ter ondersteuning.

Door met elkaar te praten en naar elkaar te luisteren komen we hopelijk snel tot een oplossing.

Klachtbemiddeling/behandeling door de klachtenfunctionaris
Heeft de klachtopvang uw onvrede niet weg genomen of wilt u rechtstreeks (zonder klachtopvang) een klacht indienen? In dat geval kunt u uw klacht telefonisch of schriftelijk indienen bij de klachtenfunctionaris van Incluzo of rechtstreeks via de onafhankelijke klachtencommissie.
De klachtenfunctionaris kan op een laagdrempelige en informele wijze bemiddelen in uw klacht.

De onafhankelijke klachtenfunctionaris is bereikbaar via onderstaande gegevens:
Klachtbehandeling door de klachtencommissie
Centraal Bureau voor Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ) te Gorinchem verzorgt de klachtencommissie. De klachtencommissie is bereikbaar via onderstaande gegevens:
CBKZ t.a.v. Klachtencommissie Incluzo
Antwoordnummer 570 4200 WB Gorinchem
Tel. 0183-682829
E-mail: klachten@cbkz.nl

Geheimhouding

Zowel voor de klachtencommissie als alle anderen die zijn betrokken bij uw klacht, is geheimhouding verplicht.
Kosten
Er zijn geen kosten verbonden aan de behandeling van de klacht. Wel is het zo dat de (eventuele) kosten van door uzelf ingeschakelde bijstand en advies voor uw eigen rekening zijn.
Wilt u meer weten?
Deze informatie geeft een antwoord op de belangrijkste vragen over uw klachtmogelijkheden. Voor een uitgebreid antwoord verwijzen wij naar het door ons gehanteerde klachtenreglement. Dit reglement kunt u kosteloos bij ons opvragen. Lees meer over de klachtenregeling